FAQ

Jak mogę zapisać się na e-wizytę?
Na wizytę można zapisać się na dwa sposoby: – on-line poprzez stronę drwsieci.pl (przycisk Umów wizytę) – telefonicznie dzwoniąc na nr 661 661 309 Do zapisu i przeprowadzenia e-wizyty potrzebne będzie urządzenie z dostępem do sieci internet, aktywny adres e-mail, telefon komórkowy oraz zainstalowana aktualna wersja przeglądarki internetowej Chrome, Opera, IE lub Firefox z włączoną obsługą aplikacji niezbędnych do poprawnego połączenia się z systemem teleinformatycznym. W przypadku korzystania z urządzeń mobilnych, urządzenie powinno posiadać system Android lub iOS, zaktualizowany do najnowszej wersji.
W jaki sposób mam zapłacić za konsultację?

Płatność za usługi jest realizowana przez Przelewy24.

W trakcie zapisu on-line następuje automatyczne przekierowanie na stronę Przelewy24.

Po zapisie telefonicznym link do płatności jest przysyłany na adres mailowy podany przez pacjenta.

Nieuiszczenie płatności za zarezerwowaną usługę w czasie 30 minut skutkuje anulowaniem rezerwacji.

Chcę anulować e-wizytę – czy otrzymam zwrot pieniędzy?

Tak, pieniądze są zwracane jeżeli anulowanie wizyty nastąpi najpóźniej 24 godz. przed jej planowanym rozpoczęciem.

Czy mogę otrzymać dokumentację ze swoich e-wizyt?

Tak. Na koncie zakładanym podczas procesu rejestracji pacjent ma dostęp do dokumentacji medycznej.

Czy będę się widział/-a z lekarzem w czasie e-wizyty?

Tak, jeżeli zostanie wybrana wideokonferencja. Przed e-wizytą otrzymuje się maila z informacją o połączeniu z lekarzem.

W jaki sposób lekarz prześle mi receptę?

Lekarz prześle sms z kodem e-recepty na podany numer telefonu. Recepty są również widoczne po zalogowaniu się na konto pacjenta.

Czy dostanę receptę refundowaną?

Wystawianie recept refundowanych regulują przepisy NFZ i MZ. Jeżeli lekarz będzie posiadał wystarczającą dokumentację medyczną na temat rozpoznanych chorób będzie możliwe przyznanie refundacji. Lekarz nie ma dostępu do kart zdrowia w różnych przychodniach. Dokumentację musimy dostarczyć sami.

Czy w czasie e-wizyty na pewno  dostanę receptę i zwolnienie?

Lekarz może w czasie e-wizyty wystawić receptę, skierowanie na badania, zwolnienie lekarskie jeżeli wymaga tego postawiona diagnoza. Nie możemy zagwarantować, że będzie to zawsze wtedy kiedy oczekuje pacjent. Lekarz odpowiada za podejmowane decyzje i dokumentację medyczną.

Czy dostanę receptę na leki nasenne?

Nie. Leki nasenne oraz inne leki psychotropowe przepisuje lekarz, który ma dostęp do pełnej dokumentacji pacjenta.

W jaki sposób mam przesłać wyniki badań lekarzowi?

Wyniki badań, dokumentację medyczną, zdjęcia zmian chorobowych proszę przesłać za pomocą formularza „Prześlij dokumentację medyczną” zamieszczonego na stronie głównej drwsieci.pl

Czy potrzebna jest moja dokumentacja medyczna?

Wystawienie recepty może wymagać pokazania lekarzowi dokumentów potwierdzających rozpoznaną chorobę np.:

– karty wypisu ze szpitala,

– zaświadczenia od specjalisty,

– wyników badań laboratoryjnych/obrazowych.

Na recepcie jest błąd – jak się skontaktować z lekarzem?

Prosimy o przesłanie maila z opisem błędu na adres: rejestracja@drwsieci.pl lub zgłoszenie telefoniczne na nr 661 661 309. 

Czy mogę dostać receptę lub zwolnienie bez umawiania e-wizyty?

Nie ma takiej możliwości. Lekarz podejmuje decyzje o leczeniu na podstawie wywiadu i ewentualnie badań dodatkowych oraz dotychczasowej dokumentacji. 

Czy mogę się skontaktować z lekarzem po wizycie?

Tak. Pacjent ma prawo przez 24 godz. po zakończeniu e-wizyty do zadania jednego pytania lekarzowi na adres e-mail: rejestracja@drwsieci.pl 

Spóźniłam/-em się na e-wizytę – co mam zrobić?

Czas trwania konsultacji jest określony w grafiku. Połączenie z lekarzem jest aktywne w tym czasie. Załóżmy, że czas wizyty to 15 minut. Należy pamiętać, że spóźnienie skraca czas wizyty. Spóźnienie dłuższe niż 15 minut anuluje wizytę.